تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور نیبولا Nebula Capsule
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

طراحی منحصر بفرد ویدئو پروژکتور نیبولا Nebula Capsule

اولین چیزی که در نگاه اول توجه ها را به خود جلب می کند، طراحی منحصر بفرد ویدئو پروژکتور نیبولا Nebula Capsule است. 

از لحاظ ظاهری نیبولا یک یک محصول زیبا است و از نظر اندازه هم به اندازه یک قوطی نوشیدنی است که در قسمت بالایی یک سری دکمه کنترلی و یک پورت میکرو USB دارد.

همچنین پورت HDMI و بلندگو در کناره دستگاه تعبیه شده است. از دیگر ویژگی های این پروژکتور قابل حمل وجود لنز و کنترل  وتصحیح زوایا است.

طراحی منحصر بفرد ویدئو پروژکتور نیبولا Nebula Capsule

واقعا ظاهر کپسول مانند ویدئو پروژکتور نیبولا Nebula Capsule بسیار جذاب است و مناسب حمل و نقل ساخته شده است. به همین دلیل در جعبه آن یک کیسه حمل همراه با لوازم جانبی برای شارژ و یک کنترل از راه دور قرار داده شده است.

ریموت کنترل بسیار ساده طراحی شده است و دکمه های آن شامل تعیین جهت، انتخاب و دکمه روشن و خاموش است، بنابراین تمام چیزی که شما برای کنترل دستگاه اندرویدی نیاز دارید، فراهم است.

کنترل از راه دور همچنین یک دکمه ماوس دارد که یک فلش جهت نما را روی صفحه نمایش نشان می دهد که تحت کنترل شما است.

طراحی منحصر بفرد ویدئو پروژکتور نیبولا Nebula Capsule

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل نیبولا Nebula Capsule یک دستگاه اندرویدی Android است.

چرا که این ویدئو پروژکتور با یک نسخه بسیار سفارشی از Android کار می کند که تا حدودی به Android TV شباهت دارد. ما به نرم افزار دستور می دهیم و نرم افزار با کمی تاخیر آن را اجرا می کند.

پورت HDMI یکی از اتصالات کاربردی در این پروژکتور قابل حمل است. در حالی که ویدیو پروژکتور Nebula Capsule به طور واضح برای استفاده از برنامه های اندروید ساخته شده است، بسیاری از افراد تمایل دارند محتوای خود را از رایانه یا هر دستگاه دیگری پخش کنند. پورت HDMI این کار را آسان می کند.

طراحی منحصر بفرد ویدئو پروژکتور نیبولا Nebula Capsule

از برجسته ترین نقاط قوت پروژکتور پرتابل نیبولا Nebula Capsule این است که نیمه‌ی پایینی این دستگاه مجهز به اسپیکر Omni-Directional است یعنی همه‌جانبه بوده و صدا را در تمامی جهات پخش می کند.

در زیر قسمت بالایی، پروژکتور دارای یک باتری 5،200 میلی آمپر ساعت است که انرژی لازم پروژکتور را به مدت چهار ساعت تامین می کند. بنابراین اگر شما در مورد نگه داشتن شارژ دستگاه خود نگران هستید، Nebula Capsule تا حدودی نگرانی شما را بر طرف می کند و شارژ پروژکتور را در طول زمان پخش فیلم نگه می دارد.

بررسی نرم افزاری ویدئو پروژکتور Nebula Capsule

اجرای سیستم عامل اندروید Android 7.1 در پروژکتور یک ایده بسیار جالب است، هر چند اگر شما یک کاربر معمولی از اندروید و به خصوص  Android TV هستید، ممکن است این تجربه کمی ناراحت کننده باشد.

ویدئو پروجکشن Nebula Capsule فاقد فروشگاه Google Play است، بنابراین تعداد زیادی از برنامه های موجود در بازار گوگل را ندارد. در این پروژکتور Google Play با Aptoide TV جایگزین شده و این جایگزینی کافی است تا برنامه ها به طور مناسب اجرا شوند.

شما قادر خواهید بود به برخی از برنامه های مهم از جمله Netflix، Plex و Hulu دسترسی داشته باشید، اما سایر برنامه هایی که شما ممکن است بخواهید از آن لذت ببرید، مانند Sling TV، در اینجا یافت نمی شوند.

بررسی نرم افزاری ویدئو پروژکتور Nebula Capsule

کیفیت تصاویر دیتا پروژکتور نیبولا Nebula Capsule

البته، اصلی ترین وظیفه یک پروژکتور نمایش دادن تصاویر به بهترین نحو ممکن است، در این راستا دیتا پروژکتور نیبولا کپسول یک گزینه جامع برای شما خواهد بود.

پروژکتور Nebula Capsule پشتیبانی از اندازه صفحه نمایش به بزرگی 100 اینچ را داراست. البته، در این فاصله، رزولوشن و روشنایی چندان جالب عمل نمی کنند.

پروژکتورهای کوچکتر اغلب زمانی که صحبت از رزولوشن می شود دچار مشکل می شوند و ویدیو پروژکتور Nebula Capsule هم استثنا نیست.

رزولوشن در حدود 854* 480 پیکسل بوده که بسیار کم است. خوشبختانه، اگر شما حداقل در چند فوتی نزدیک پروژکتور نشسته اید معمولا نباید متوجه وضوح پایین آن بشوید.

و در پایان تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور نیبولا Nebula Capsule می توان گفت که چند عیب جدی دارد، اما در نهایت اگر شما به دنبال یک پروژکتور قابل حمل با سیستم عامل اندروید هستید، به این گزینه حتما فکر کنید.

کیفیت تصاویر دیتا پروژکتور نیبولا Nebula Capsule

منبع: techradar

مطالب مرتبط:

انواع ویدئو پروژکتور جیبی

خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن مناسب

خرید ویدئو پروژکتور کوچک





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 28 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی